onsdag 12 september 2012

Dåliga dagar

En del dagar är mindre bra än andra, av olika anledningar.
Då har man tur om man bor ihop med en sån som Jesús.
Igår tog han med mig till en bowlinghall.
Det var skoj att bowla. Vi är urdåliga båda två, men som tur är så är Jesús lite sämre än jag. Jag slutade på 63 poäng. Vad Jesús fick vet jag inte, jag såg inte och han ville inte tala om det.
Sedan spelade vi fotbollsspel. Det var inte alls kul. Jag var lika dålig på det som jag är på schack. Ett tjoff-spel vann vi var sin gång. Och slutligen spelade vi biljard, och det var kul för jag förlorade inte så stort.
Sedan åt vi middag på ett ställe i närheten vars specialitet är grillat kött. Jättegott.
Så dagen slutade helt okej.



5 kommentarer:

  1. Ibland kommer prinsarna med gitarr istället för på vit häst! :)

    SvaraRadera
  2. Vad sött av honom!!!
    För övrigt avskyr jag den där lilla mojängen (det har säkert ett namn - men det namnet kan jag inte) den lilla slumpgeneratorn som kräver att man ska skriva siffror och text innan man kan skicka in blogginlägg. Känns som att jag skriver in mer material i den än på din blogg!
    Den är OND! Skriv läsligt då din slumpgenerator-tölp!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar inte heller den där grejen! Undrar om det går att ta bort den?

      Radera
  3. Du förlorade inte så stort på biljard? Var det för att du lyckades placera din kamera framför hålen som Jesus försökte få ner bollar i (med tanke på bilden ovan)?
    Jag ser det framför mig :)
    Annika: "Jag ska ju bara ta lite bilder. Du behöver väl inte använda det här hålet precis nu! Det finns ju så många andra hål du kan sikta på."
    Den mannen är så tålmodig :))
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man har sina trick.
      Jag gillar inte att förlora.

      Radera

ny gadget

ny gadget