söndag 9 september 2012

Pipen i garderoben

Jag hade släckt lampan och skulle just till att somna, när jag hörde skrapande ljud från garderoben. Små dunsanden. Och... rörde sig inte garderobsdörren?
Jo, det gjorde den, och när jag satte mig upp såg jag en vit, mjuk tass försöka ta sig igenom springan mellan dörrarna.
Kära nån, hade jag råkat stänga in pipen i Jesús garderob? Hur kunde jag vara så klumpig?
Men nej då, fick jag veta senare. Pipen öppnar själv och tar sig in. Han gillar att sova på Jesús svarta hårdrockströjor.
Gissa vad Jesús tycker om det?


4 kommentarer:

  1. Jag gissar att Jesus relation till katthår inte förändrats jättemycket på två år?
    Den katten tycker om att leva farligt :)
    Jättevacker bild Annika!
    Kramar,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den relationen har inte ändrats nämnvärt, nej.
      Pipen ligger illa till om han inte slutar.
      Tack!

      Radera
  2. Mohahaha! Katter är verkligen evil tror jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pipen vet hur han ska reta Jesús allra bäst...

      Radera

ny gadget

ny gadget