fredag 19 oktober 2012

Underbar resa!

Hej alla!
Vilken underbar resa!
Jag har det så gott, och så roligt!
Det var skoj att träffa Kicka i Stockholm, där jag sov, lika roligt att komma till Göteborg och promenera runt och hälsa på moster, som till och med hade skrivit brev till mig Spanien och frågat vad jag längtade efter att äta. Sedan en kort resa till Vara för att hälsa på på Vararedaktionen, titta på det underbara stationshuset (jag älskar det, bilder kommer!), och äta thai-mat från Hanssons. Sedan åkte jag hem till Lidköping gick runt i stan och såg vad som är nytt (biblioteket som byggs, Henrys bageri som bytt lokaler), förälskade mig i ett keramikhjärta med Elvis som jag ska köpa och hänga i bilen. Jesús vet om att hans Lobezno-figur ryker.
Sedan blev jag upphämtad av morbror och där ute hos honom fick jag stanna över natt. Älskar det där huset. De har så fint. Det är ett av mina favorithus. Fick fläskkotletter och äpplekaka, välkomnades av vedspisens värme, nä, jag får skriva mer senare.
Idag är jag hos min vän Åsa. Hon bokade in ett jobb, så om en stund ska vi åka på konsert; Star for life, i Skövde. Sedan ska vi ha kräftskiva!
Imorgon träffa kompis i Lidköping och gå på torget, sedan middag hos annan kompis. Det händer roliga saker varenda dag, allt är toppen!
Bilder kommer i efterhand, svar på kommentarer också, men jag läser dem alla!

1 kommentar:

  1. Livet är gott Annika! :) Roligt att höra att du har det så bra och njuter till max.

    Ta hand om dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget