onsdag 10 oktober 2012

30-dagarslista


Jo, men jag gör det. En 30-dagarslista.
Listan har jag hittat här via Australien-Annas blogg.
Jag tar mig friheten att svara kortfattat på frågor som jag inte vill svara på.
Kom igen, ni bloggläsare med egna bloggar! Nu skriver vi! Vilka är på?


Dag 1: Presentera mig själv
Dag 2: I min handväska
Dag 3: Smeknamn jag har och varför
Dag 4: Mitt hus
Dag 5: Det här hade varit najs att äta idag
Dag 6: Tanken bakom mitt bloggnamn
Dag 7: Något jag ångrar
Dag: 8: Min favoritfödelsedag
Dag 9: Min favorittid på året
Dag 10: Min dag
Dag 11: Det här upprör mig
Dag 12: Det här får mig att gråta
Dag 13: Det här får mig att må bättre
Dag 14: Favorit-superhjälte
Dag 15: Tio dödssynder
Dag 16: Mitt badrumsskåp
Dag 17: Min familj
Dag 18: Min tro
Dag 19: En första
Dag 20: Något jag längtar efter
Dag 21: Mina rädslor
Dag 22: Någon jag skulle vilja byta liv med, för en dag
Dag 23: Min favoritbok
Dag 24: Ett ögonblick
Dag 25: Mitt motto
Dag 26: En ovana
Dag 27: Mina gummistövlar
Dag 28: Något jag inte klarar mig utan
Dag 29: En bild från en tid jag saknar
Dag 30: Mina drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ny gadget

ny gadget