fredag 27 april 2012

Finaste födelsedagspresenterna

Finaste Åsa är här och jag har inte tid att blogga.
Men det här måste jag berätta.
Jag har fått födelsedagspresenter! Ett par månader i förväg!
I tisdags träffade jag Åsa i Ronda, och vi hann inte mer än träffas innan jag började pika henne för den tunga väskan. Alltså, det är inte klokt vad mycket den vägde! Hur kan man ta med så mycket för en veckas resa???
Men det var ju inte så konstigt. Hälften i väskan var ju till mig.
När vi kom hem fick Jesus en rökt sik och två burkar skagenröra, och jag blev jätteglad över att de var inslagna i hela tidningar. Slarvigt bara att Åsa inte varit mer rädd om dem, skrynkliga och fulla med tejpbitar var de.
Sedan fick jag ett jättefint kort!
Och två kassar med saker!
Tre flaskor sirap! Tre kartonger med choklad! Chips! Fyra påsar kardemumma!
Kunde inte hejda det, tårarna började trilla och slutade inte på en bra stund.
Tack fina ni, ni vet vilka ni är.

Och som om det inte vore nog.Åsa kom med ännu en present. Från henne.
En liten kamera.



2 kommentarer:

  1. Å vilka presenter! Åsa får gärna hälsa på mig i Colombia också :). Kram!

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget