onsdag 14 mars 2012

Googlat

Det finns en kul funktion här på bloggen och det är att man kan se vad folk har googlat för att hitta hit. Igår var det bland annat marulk simsätt, en ärta under 7 madrasser, "marcelo puttar annica" och "enligt reformen ska" (???)..

Ni blir fler och fler som läser och det är kul! För jag tycker att det är så roligt att skriva. Och kameran har jag plockat fram igen.
Allra roligast är era kommentarer. Responsen. Jag vet ju inte vad ni tycker om det som hamnar i bloggen annars. Vad ni kommer att tänka på. Eller om ni undrar över något.
Så släng gärna in en kommentar eller en liten hälsning när ni tittar förbi!

5 kommentarer:

  1. Hm... Här lämnar du Sverige enbart för att bli av med dina irriterande vänner och ändå blir du inte av med dem :)
    /din favoritstalker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, men dig vill jag inte bli av med! Alla bloggare borde ha en stalker som du:)

      Radera
    2. Så säger du säkert till alla dina stalkers :)

      Radera
  2. Hur gör man för att se vad folk googlat på för att komma till ens blogg? Hur många läsare har du? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att se vad folk har googlat kollar man under fliken Statistik.
      Jag vet inte hur många läsare jag har, för det måste man skaffa en särskild räknare för, men jag kollar (återigen) på Statistik och ser antal sidvisningar.

      Radera

ny gadget

ny gadget