onsdag 26 november 2014

7. Kolla! Så här ser jag ut i dag.

I går.
Anledningen till att det här inlägget på Novemberlistan har dröjt så är att jag tycker att det är så pinsamt att stå ute och ta självporträtt. Det är ju liksom inte att gå in i skogen med kameran så att säga, nej, det här är ett höghusområde, fullt med grannar, och, tja...

Så här såg jag ut i alla fall när jag gick av bussen och såg att lekplatsen utanför vårt höghus var alldeles tom.
Om någon tycker att jag har en stor och rund näsa, så stämmrr det. Mne jag visste det inte själv förrän Disa födes och folk började kommentera likheten mellan våra näsor. Nej! tänkte jag, inte har väl jag...?
Jo.

Disas runda näsa är väldigt söt.



2 kommentarer:

  1. Stor skulle jag inte säga, men rund ja. Fast inget jag tänkt på innan. Typisk sak att folk letar likheter och så börjar man själv studera sin egen och partners utseende. Funder inte över sånt, det blir ju som det blir ändå;) kram /H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe:-) Jag har aldrig förut sett att jag har en rund näsa. Men jag ska inte fundera på det mer, man kan ju inte gå och skaffa sig komplex när man är över 30? Över något som man har haft sedan födseln?

      Radera

ny gadget

ny gadget