måndag 2 februari 2015

Hemligheter och äventyr

Nej, tiden räcker inte!
Varken till att svara på alla intressanta, tänkvärda, fina kommentarer eller till att skriva de där inläggen som är på gång... I kväll kanske?
"Men gör det nu då, när du ändå sitter vid datorn" tänker någon, men det går inte, för nu ska Disa och jag dra ut på äventyr!
Tror för övrigt att det blir en alldeles finfin vecka det här, med utflykt, 6-månaderskontroll där det ska konstateras att Mini har gått upp i vikt, kursstart, en slags mammaträff, inköp av mycket hemlig, rolig 40-årspresent, melodifestival med kompisar, och sedan har vi söndagen... Får se vad vi hittar på då!

Vad har ni för planer i veckan?

2 kommentarer:

  1. Eller hur! Hinner aldrig med bloggande. Verkligen extremt sällan. Lite trist, if I may say so.

    Planer för min vecka. Bli frisk från världens jäkla influensa så att jag kan vara med på jobbets planeringsdag och AW på torsdag. Vill gärna kunna träna igen och slippa ligga däckad ytterligare en helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch för sjukdomar! Elände är vad det är. Då hoppas jag att du blir frisk nu.
      Tråkigt med denna tidsbrist, jag gillar ju att blogga! och att läsa din blogg, så hoppas du får mer tid snart.

      Radera

ny gadget

ny gadget