onsdag 7 februari 2024

Reportage om stränder och bergsbyar

I förra inlägget skrev jag om vår strandutflykt. Jag kom på att jag ju faktiskt har skrivit mer om den trevliga sydvästra kustremsan som gränsar till Portugal. Här är en länk till reportaget i tidningen Sydkusten.

Jag kan lika gärna länka till ett reportage om mina bergstrakter också; Sierra de Huelva. Ifall någon skulle vilja läsa lite mer.

För övrigt skriver och skriver jag, men jag har också bokat biljetter till roliga saker framöver. Kulturåret 2024 är här!


8 kommentarer:

  1. Jag blir verkligen nyfiken på att besöka den sidan av Spanien också. Du är en duktig skribent.
    Mvh
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jessica! Det är ett härligt område! Säg till när du har vägarna förbi!

      Radera
  2. Så roligt att läsa det du skriver om ditt nya hemland :). Du är en bra skribent! Annika F

    SvaraRadera
  3. Vad fint. Vilken tur att de har hittat dig.

    SvaraRadera
  4. Vad schysst att du delar med dig av din lokalkännedom och bra att du får betalt för det också. Bra för oss att du delar med dig av reportagen här också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag borde ha tänkt på det tidigare :-)

      Radera

ny gadget

ny gadget