onsdag 19 juli 2017

Sverigeresa

Extrem tidsbrist.
Blir få inlägg nu.
Har ändå svårt att hålla tankarna på det jag borde. De smiter iväg till det som ska ske om några veckor, nämligen att vi åker till Sverige!
Nu är alla biljetter köpta. Vi är en dag i Malaga, flyger därifrån tidigt dagen därpå, landar på Gatwick i England, spenderar hela dagen på någon bra plats i England och tar ett tidigt plan till Köpenhamn nästa dag. En dag i Köpenhamn, ett par dagar utan planer och sedan släktträff i Skåne. Därefter upp till mina hemtrakter för att stanna i två veckor. Jag och Disa blir kvar lite längre än Jesús, var vi ska vara då vet jag inte än, men de sista dagarna blir i Göteborg.
Bibliotek, skog, mat... Åh!

8 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att ni får till en Sverigeresa! Skönt att komma iväg från extremhettan, kan jag tänka mig. Har ni bokat boende i Málaga än? Sist bodde vi på Tryp Alameda hotel, det var lyxigt, men vi har också testat Pension Juana, billigare.

    Segt att resan ska ta så många dagar, men kul att se England också, antar jag! :)

    Ha en skön resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir underbart! Vi önskade de där extra stoppen, har ingen brådska att komma till Sverige! Ska bli jätteroligt! Vi ska boka billigast möjliga bara i Malaga.

      Radera
  2. Åh, vad kul med Sverigeresa! Perfekt nu på sommaren också, då det är mer "lagom" temperatur här i Sverige :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det får vara vilket väder som helst när vi är därm, utom för varmt :-)

      Radera
  3. Men så trevligt! Hoppas ni får en härlig semester och att den inte regnar bort helt. Fast lite regn skulle visserligen inte sitta helt fel ...

    SvaraRadera
  4. Så glad för er skull!!

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget