tisdag 19 juli 2016

Hej igen!

Hej blogg-gänget!
Jag är redan inne i tredje jobbveckan i Sverige.
Vi har bott på landsbygden och har nu flyttat över till småstaden.
I morgon ska vi åka till Göteborg för ett svindyrt synintyg för körkortet. Jag måste gå privat.
Har inte kunnat blogga. Dels för att jag inte har kunnat logga in på bloggen på okända datorer, dels för att jag inte haft internet på andra.
Jag har skrivit lite ändå, så jag tar och lägger ut det.
Kul att vara tillbaka!
Hoppas att ni har en bra sommar!

8 kommentarer:

  1. Har saknat dina inlägg 😀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fint att höra!
      Har försökt att blogga, men har saknat internet, inte kommit in på bloggen, haft lite tid... men nu tror jag att jag är igång igen!

      Radera
  2. Åh hoppas att du har det finfint i Sverige! Härlig sommar i år :)

    SvaraRadera
  3. Ska bli roligt att höra mer om er Sverigevistelse! Jag ser att det är 40 grader typ hela tiden i Sevilla så håll er undan ett tag till! Under tiden du varit borta har vi blivit kollegor! Vi måste ha en svensklärarkonferens någon gång! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad spännande! Ska se om jag kommer åt att läsa blogggar, annars får jag läsa ikapp i september! Hoppas att du trivs!
      Jo, i Sevilla är det jättevarmt, skönt att slippa vara där nu!

      Radera
  4. Hej Annika!
    Kul att få höra lite om läget!
    Ha det fortsatt bra!
    Kram P ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma!
      Nu kommer blogginläggen igång igen!

      Radera

ny gadget

ny gadget