tisdag 21 juli 2015

Det allra finaste

Hon är så fin, min lilla unge.
Hon är det finaste jag har sett.
Jag tänker på året med naturfotografering där vi jagade skönhet och ljus färger... inte visste jag då att det här var det allra vackraste.
Hon är så fin, och när jag går med henne i vagnen har jag blicken på henne nästan hela tiden. Hon är så fin, och så rolig, att jag går och ler mest hela tiden, och om jag behöver titta upp ett ögonblick från vagnen sitter leendet kvar i ansiktet och hamnar på den jag möter.

Tänk att det finns folk som låter barnen åka framåtvända.

5 kommentarer:

  1. Gud vad gulligt skrivet!! Förstår dig precis...! Klart att hon är finast! Hon är ju det.
    Kram P ♥

    SvaraRadera
  2. Ja. Kärlek helt enkelt! Vackert!

    SvaraRadera
  3. Du skriver på pricken! En sak jag inte visste innan jag fick barn är att de redan som riktigt små kan ha en underbar humor! Förutom att ens barn är fullständigt overkligt fina, så är de dessutom roliga som bara den (även omedvetet, såklart). Jag äkskar't. <3 Hoppas ni får det bra i Sverige, ingen risk att ni svettas här tror jag.

    SvaraRadera
  4. Så fint!!!! Just så är det ju.
    Fast ja jag låter O åka framåt. För annars blir han jättearg hahaha! Han vill ha koll på allt runtomkring och tycker inte alls om att åka bakåt... :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh ja precis så är det! :)
    Anledningen till att man vänder på barnet är inte att man tröttnar på att titta på det utan att barnet tröttnar att titta på en hahaha!

    SvaraRadera

ny gadget

ny gadget