söndag 20 maj 2012

Ut med det gamla!

Jo, ni har kommit rätt.
Casa Annika-bloggen. Jag är här.
Men jag tröttnade på mina blå tapeter. Kände mig instängd.
Det här är ju Sevilla!
Sol, värme, apelsiner!

Men det har kostat att möblera om.
Blod, svett och tårar är ett slitet uttryck, men är det enda som rätt beskriver hur jag har kämpat för att riva ner tapeterna och ändra till något sånär som jag vill ha det.
Jag är inte färdig än - har bara fått psykbryt och går och lägger mig och sover en stund.
Tio timmar eller så.
Jävla datafanskap vad svårt allt är!
Men hörrni! Kan ni inte komma med synpunkter medan jag hämtar mig inför nästa omgång? Är bloggen svårläst? Ser den tråkig och färglös ut? Borde jag lägga till/ta bort någonting? Vad kan ändras?
Hörs snart!

6 kommentarer:

  1. Vad fint det vart! Och vad sugen pa sol och apelsiner jag blev! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill till Sevilla bums! Solmogna apelsiner - mmm. Helt rätt med nya designen - känns luftigt. Och så lite bilder inne i texterna så blir det kanon. :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också din nya "inredning"! Svalt och avslappnande!

    SvaraRadera
  4. Ulrika: Ja, ni har det lite kallare hos dig va?
    Jenny: Jag är urkass på bilder:) Ska bättra mig!
    Krokofanten: Tack!

    SvaraRadera
  5. Fint på bloggen, kul att göra om ibland. Hej från Småland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns bra med lite nytt ibland!

      Radera

ny gadget

ny gadget