söndag 20 maj 2012

Slängde basen på foten

Samtidigt som jag ville slå ihjäl datorn natten till söndagen slog Iggy Pops basist sitt instrument i scengolvet. Eller, det var tänkt så, men han missade målet så att säga och träffade foten så illa att han haltade ut efter konserten.
Den var oförglömlig. Enligt J.
Nä, det räcke inte med Judas Priest-konserten (fantastisk tydligen, även om den inte nämndes med ett ord i de lokala nyheterna, förvånad någon? Rock har ingen hög ställning här.), kvällen därefter spelade alltså Iggy Pop på en festival här i Sevilla, och det kunde J inte missa.

Jag är trött, förkyld och har gjort mig ovän med Picassa-skräpet som inte vill låta mig lägga in fler bilder och har inte mer att säga för tillfället.

Tänkte slänga ut en fråga, som uppföljning på den igår:
Vad vill ni läsa mer om här på bloggen? Jag har faktiskt inte en aning! Jag kommer att skriva på som vanligt, men är det något särskilt ni gillar att läsa om kan jag ha det i åtanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ny gadget

ny gadget