måndag 26 mars 2012

Jädra spanjorer!

Jag är så trött på Spanien.
På spanjorer.
Det finns en massa bra saker med det här landet, som jag önskar att Sverige kunde ta efter, men nu orkar jag inte tänka på dem för jag är bara less och irriterad.
På alla jävla bilförare som kör så farligt och tutar hela tiden. Åh vad arg jag blir!
På alla gorillas som kräver pengar när man ställer sig på en gratis parkeringsplats, och ger man dem inte pengar kan de slå sönder en ruta på bilen. Olagligt, men polisen struntar i det.
På alla lata, ignoranta spanjorer som klagar och gnäller över odugliga politiker, men som inte ens går och röstar.
På idioterna som firar politiska segrar med att slänga smällare alldeles bredvid där man går på trottoaren. En blixt i mörkret och en knall och man hoppar högt av rädsla.
- Helveteeee! skrek jag åt idioten. Jag hade fått nog. Hade fått min överdos av dumma spanjorer.
- Los espanjoles son idiotas, ropade jag ut i mörkret, Idioootas!!!


Kändes bättre efter att ha ätit en knäckemacka med ägg och kaviar, och efter att ha betraktat min egen snygge spanjor som inte är någon idiota alls.
Men irritationen har inte helt försvunnit...

2 kommentarer:

  1. Svor du på svenska till idioten?
    Annika! Du måste lära dig spanska svordomar för sådana här situationer. Hem och öva med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är som när man bromsar i panik när ett rådjur springer framför bilen. Man tänker inte, man bara gör det.

      Radera

ny gadget

ny gadget